onsdag den 13. juni 2007

som man kan ha' det?

Vi har det forskelligt, Kirsten og jeg. Kirsten savner, når vi ikke har vores 23ting-møder omkring husets sløveste computer. Jeg er lettet, når der ikke er nogen aftaler i farvandet, vel vidende, at jeg dukker mig, og at jeg får hjertebanken hver gang der er en ny opgave i min mail.
I aftes læste jeg en artikel i Ældresagen om mp3-afspillere, så når vi kommer til opgaver hvor den indgår, er jeg måske for en gangs skyld lidt på forkant og i stand til at guide min unge kollega frelst igennem alle faldgrupperne? Det er min hedeste drøm.

2 kommentarer:

Kirsten, Sundby sagde ...

Hej Jette

Nu må du nyde din ferie i næste uge. Du har ret i, at vi ofte må starte vores afmålte time med at kloge os på, hvor vi er nået til, læse på opgaven, og få den sløve computer til at makke ret. I denne uge har vi prioriteret at have 2 gange en time til hinanden og det hev os vældig op i forhold til, hvor meget vi følte os bagud. Jeg håber at vores respektive ferier giver overskud til de hurdler, som vi mangler at klare i 23 ting.
Hilsen makker Kirsten/S

Lise sagde ...

Hej Jette.

Dette er lidt et skud i tågen, men siger navnene Carl og Inez dig noget?

Mvh, Lise